Πριν πολύ καιρό, σε ένα forum κάπου μακριά στο διαδίκτυο.. (επεισόδιο #3)

Pokemon XD glare of darkness
Να και το έφερε θέμα ένας συνάδελφος από το forum του legendarypokemon.net, με τίτλο «Τα πόκεμον σήμερα», ήθελα και εγώ να έλεγα την γνώμη μου σε αυτό το blog, περί αυτού του θέματος αλλά ποτέ δεν είναι αργά.
Κατ’ αρχάς θυμάστε όλοι παλιά, όταν ήμασταν μικροί, που παίζαμε τις αγαπημένες μας κασέτες, κόκκινη, κίτρινη, μπλε κ.α. η και ποιο μετά που βγήκαν οι silver/gold/crystal, εμένα τότε οι γονείς μου δεν με αφήναν να αγοράσω gameboy, μέχρι που ήρθε η ώρα και έκανα μόνος την κίνηση, αγοράζοντας το gameboy advance (μαύρο). Ήταν η πρώτη μου φορητή κονσόλα για εμένα, η οποία μου πρόσφερε αρκετές ώρες ευχαρίστησης παίζοντας την red και την crystal, που πριν το πάρω, τις είχα για να τις παίζω στα ξένα gameboy (ναι ακούγεται κάπως, αλλά ήθελα να πάρω και εγώ την δόση μου!). Εκείνα τα χρόνια (όπως είχα αναφέρει και στο προηγούμενο post) τα πέρασα πολύ καλά, μαζευόμασταν στα διαλλείματα, κάναμε μάχες, ανταλλαγές, ανταλλάσαμε γνώσεις γύρω από τα pokemon, βλέπαμε τα επεισόδια pokemon κάθε φορά στο star, και δεν υπήρχε Σ/Κ που να μην είχαμε χάσει επεισόδιο κ.α. Όταν έφτασα γυμνάσιο, κυριαρχούσε για κάποιο λόγο ένα κλίμα ντροπής, λίγοι ήταν αυτοί που μοιραζόντουσαν αυτή τη χαρά, για κακή μου τύχη εκεί που είχα βρεθεί εκείνη την εποχή (που ήταν γυμνάσιο διαφορετικό από αυτό που έπρεπε να πάω) είχα βρει μόνο 2 άτομα, τα οποία ο ένας μου είχε πουλήσει την μπλε (δεν την είχα στην συλλογή μου) και ο άλλος απέφευγε να τα συζητάει και πολύ. Βέβαια, ίσως να μην ήμουν ο μόνος, καθώς είχε επικρατήσει το στερεότυπο ότι τα pokemon είναι για 12 και κάτω κάτι που δεν ισχύει, πιστεύω ότι ΕΜΕΙΣ είμαστε αυτοί που φέραμε αυτό το στερεότυπο, η αν όχι εμείς, κάποιοι που θελαν να το παίξουν κάγκουρες και να νομίζουν ότι είναι κάποιοι, έχοντας γύρω τους διάφορα άλλα που τους γέμιζαν τους ίδιους (αυτοκίνητα, αθλητικά, γκόμενες, μουσική, μπιλιάρδο κ.α.) δείχνοντας με ένα ψεύτικο τρόπο, ότι αυτοί είναι ανώτεροι από τους μικρότερους, βέβαια, αυτό επηρέασε αρνητικά όσους ασχολιόντουσαν, και τους έκανε να νιώθουν ενοχικά η ότι μένουν πίσω, ξεχνώντας στιγμές αληθινής φιλίας η στιγμές αγωνίας, απόλαυσης, ευχαρίστησης, κάτι που τα ομαδικά παιχνίδια το προσφέρουν αυτό(Φέρνουν τους ανθρώπους ποιο κοντά, μακριά από τα καθημερινά προβλήματα και ότι τους μειώνει).
Πέρασε ο καιρός, έμειναν κάποια πράματα στο ράφι, οι αναμνήσεις όμως μένανε βαθιά στο κεφάλι του καθενός, παγιδευμένες όμως. Φτάσαμε Λύκειο, ακόμη λιγότεροι ασχολιόντουσαν με pokemon, και όσο πέρασα και σε ΙΕΚ και σε ΤΕΙ, ούτε εκεί είχε κάτι, βέβαια, δεν ήρθε και το τέλος! Σας παρουσιάζω μια πολύ σύγχρονη εφεύρεση, μόλις ανακάλυψα το :

INTERNET

Το διαδίκτυο λοιπόν (η αλλιώς Internet εν ελληνιστή) είναι ένα ελεύθερο δίκτυο το οποίο έχει απεριόριστη έκταση, προσφέρει ελευθερία βούλησης (σκέψης), γνώσεων, παρέα, λύσεις σε κάθε πρόβλημα. Είναι ένα δίκτυο που το φτιάξαμε εμείς, με τις ανάγκες που έχουμε σήμερα, είναι ένα δίκτυο, το οποίο δεν έχει στερεότυπα, ούτε κάποιον να μας διατάζει, έχει την ελευθερία του λόγου, είναι όπως το ΑΣΥΛΟ (των πανεπιστημίων). Το οποίο μας δίνει πολλές δυνατότητες. Αρκεί να κάνουμε κάτι, που να μην είναι εις βάρος άλλων.
Σήμερα λοιπόν, αφού έχουμε το διαδίκτυο, γιατί να μην το χρησιμοποιήσουμε για να έχουμε μια καλή παρέα η οποία θα μας βοηθήσει να μας φέρει ποιο κοντά σε αυτά που τόσο πολύ νοσταλγούμε; Έτσι λοιπόν, φτιάχτηκε το legendarypokemon.net ένα site το οποίο μπορεί να φέρει όλους τους Έλληνες χρήστες που ασχολούνται με τα pokemon ακόμη ποιο κοντά! Βέβαια ένα site μόνο του δεν κάνει την διαφορά, πρέπει να υπάρχουν moderators (συν- διαχειριστές), administrators(διαχειριστές) κ.α. ώστε να διατηρείται ένα site σε καλά επίπεδα, τόσο σε υλικό ενημέρωσης όσο και το να φέρει τους χρήστες ακόμη ποιο κοντά. Δυστυχώς εγώ δεν είχα την δυνατότητα να κρατήσω τους χρήστες κοντά, καθώς απουσίαζα, το ίδιο και ο Arty2 λόγω σχολής, τώρα όμως που ο Ηρακλής (Arty2) πήρε το πτυχίο του(και συγχαρητήρια για αυτό!), θα αναθεωρηθούν πολλά πράματα στο site. Κάνω και εγώ αυτό που μπορώ, τώρα που έχω όλο το χρόνο μπροστά μου. Έχω ανανεώσει το προφίλ μου στο legendarypokemon ώστε να είναι ανοικτό προς όλους για επικοινωνία μαζί μου, τα e-mail μου είναι ορατά, για να κανονίζουμε συναντήσεις όποτε μπορούμε, κρατήστε το thread φορουμική συνάντηση στα bookmarks για να μην το ψάχνετε, πρώτα postάρουμε εκεί μέρος, ώρα, ημερομηνία και μετά κανονίζουμε.

Αυτά όσο αφορά το site και γενικά για τα πόκεμον σήμερα, βέβαια, δεν είπα και την τελευταία μου εμπειρία την παρασκευή, αλλά θα πάρω τα γεγονότα καλύτερα με την σειρά.

Από το 2006 που είμαι μέλος στο legendarypokemon, γνώρισα έναν Μάρκο τότε, και είχε και αυτός το ίδιο ενδιαφέρον με τα πόκεμον όπως εγώ, μάλιστα είχε και το Pokemon XD Glare of Darkness στο gamecube. Το οποίο ήθελα πολύ να αποκτήσω, ήταν σπάνιο παιχνίδι δεν ξέρω γιατί, στην αγορά δεν κυκλοφόρησε και τόσο. (τουλάχιστον στην Ελληνική). Παίζαμε για ένα διάστημα τα τότε παιχνίδια στο Gameboy advance, από ένα διάστημα και μετά, αποχωριστήκαμε, καθώς υπήρχε βάρος από το λύκειο για να δώσω πανελλήνιες. (2007 πριν το καλοκαίρι). Πέρασε αυτός ο καιρός, έδωσα, τελικώς πουθενά δεν πέρασα, πήγα σε ΙΕΚ, έδωσα 2η, πέρασα, μετά τα άφησα, βλ. «Ήρθε το τέλος; μπα δεν νομίζω.(επεισόδιο #2)«, μετά από τόσο καιρό, είχα βέβαια κατά διαστήματα επαφή με αυτόν τον φίλο. Γύρισα Αθήνα, είπα να κανονίσω καφέ. Ναι, μετά από 3 χρόνια χαμένης επαφής!!! βγήκαμε, κατά με κάποιο τρόπο, το έφερε η κουβέντα, και του είπα :

-θυμάσαι τότε που σου έλεγα θέλω να αγοράσω το pokemon XD; ε τελικά το βρήκα!
-Αλήθεια; είσαι το δεύτερο άτομο που ξέρω να το έχει! στην παρέα μου δεν έχω άλλους γνωστούς, όλοι σε εμένα ερχόντουσαν να παίξουν!

Η συζήτηση δεν σταμάτησε εκεί, μιλούσαμε μεν για τις νέες τάσεις της τεχνολογίας, για κινητά κ.α., αλλά από την συζήτηση δεν έπαψε να υπάρχει και η θεματολογία των pokemon! Μιλούσαμε εκτός από παιχνίδια, και για τις κάρτες, ο Μάρκος είχε πολλές από την σειρά EX, εγώ έχω σχεδόν ΟΛΑ τα κουτιά από την πρώτη γενιά. Την επόμενη πιθανά θα πρέπει να φτιάξω κάποιο καλό DECK, είμαι σίγουρος ότι θα με προκαλέσει σε μάχη 😀 ο ίδιος ενδιαφέρθηκε να ξανά αρχίσει να ασχολείται, καθώς αυτά που έχει δεν ήταν και λίγα, ακόμη και το Dark lugia έχει πιάσει και το έχει καθαρό.

Όταν γύρισα σπίτι, ένιωθα καλύτερα, αφού είδα ένα φίλο, μετά από τόσα χρόνια από κοντά(εκεί κολλάει και ο τίτλος που έβαλα 😛 ),  βρήκαμε πάλι αυτό που μας έφερνε ποιο κοντά, παρόλο που πέρασε καιρός, είμαι και εγώ διατεθειμένος να ξανά ψάξω και τις παλιές κασέτες ακόμη, και να πιάσω τα pokemon που μου έλειπαν, για να κάνω μάχες στις επόμενες συναντήσεις μου. Πιστεύω να αρχίσουν και άλλοι να μπαίνουν στο κλήμα, τώρα που έχουμε και τις νέες κασέτες black και White. Προς το παρόν δεν τις έχω ακόμη αλλά είναι μέσα στα σχέδιά μου. Έχω πολύ δουλειά μπροστά μου, και να μάθω πολλά πράματα, μέχρι τότε, Gotta catch em’ all !

α, και για να γελάσουμε λίγο..

2 thoughts on “Πριν πολύ καιρό, σε ένα forum κάπου μακριά στο διαδίκτυο.. (επεισόδιο #3)”

Σχολιάστε

