Pokemon Trading Card game

Σίγουρα αυτές οι εικόνες σας θυμίζουν πολλά, για όσους δεν θυμούνται, είναι το γνωστό παιχνίδι Pokemon trading card game, όπου μαζευόμασταν όλοι μαζί, και κάναμε μάχες, έχοντας ένα τραπέζι, όπου ακουμπούσαμε τις κάρτες. Σε κάποιες ειδικές περιπτώσεις ρίχναμε νόμισμα, την Chansey (που από ότι θυμάμαι στο starter set το μπλε πακέτο ήταν).

Αυτό λοιπόν το νόμισμα, η Chansey, είναι ένα νόμισμα, όπου το είχα χάσει, μέσα στο αυτοκίνητο της μάνας μου, είχα τρελαθεί τότε, δεν το βρήκα ποτέ. Από την άλλη αγόρασα πολλά πακέτα από την πρώτη γενιά, με κάρτες pokmeon στα καταστήματα Multirama όταν τα είχαν όλα σε στοκ, κρίμα όμως που δεν είχα άλλα λεφτά τότε να άδειαζα όλα τους τα ράφια, ήταν πραγματική ευκαιρία για εμένα να έχω όλη την συλλογή, ευτυχώς που υπάρχει βέβαια το ebay, και τους κάνω εκεί πλούσιους (ναι, κάνα χιλιάρικο έχει πάει εκεί, αφού έχει καλές ευκαιρίες, αγόραζα hardware για τα PC κυρίως). Αυτά που αγόρασα από Multirama ήταν τα ακόλουθα :

  • Sapphire (Theme deck)
  • Ruby(Theme deck)
  • Starter set*
  • Giovanni(Theme deck)
  • Koga(Theme deck)
  • Erika(Theme deck)
  • Misty(Theme deck)
  • Wallop(Theme deck) neo discovery
  • lockdown(Theme deck)
  • TeamRocket Trouble(Theme deck)
  • TeamRocket Devastation(Theme deck)
  • Power Reserve(Theme deck)

*=το έχω 2η φορά ξεσφράγυστο, στην φωτογραφία που ακολουθεί είναι ΟΛΑ τα decks που έχω, ΣΦΡΑΓΙΣΜΕΝΑ!

Αναγράφεται και η τιμή τους πάνω, 10Ευρώ το κάθε ένα. Ακόμη βέβαια έχω πολύ δρόμο για να έχω όλα τα decks και όλα τα σπάνια. Στην συλλογή μου όμως, υπάρχει και αυτή η κάρτα, με τον mew, από την ταινία του 2000 !

Αρκετά σπάνια και συλλεκτική.

Αυτό το post βέβαια, δεν το ξεκίνησα γιατί ήθελα απλά να δείξω την συλλογή μου, αλλά και γιατί γνώρισα ένα νέο φίλο, ο οποίος είναι συλλέκτης και αυτός, το πως τον γνώρισα είναι λίγο άκυρη ιστορία. Όταν έκανα το προηγούμενο post στο legendarypokemon.net για «τα pokemon σήμερα», από ενδιαφέρον ήθελα να δω την χρυσή ευκαιρία τι αγγελίες έχει. Έπεσα πάνω σε μια που έγραφε : κάρτες pokemon πωλούνται. Χωρίς να χάνω χρόνο πήρα τηλέφωνο αλλά τελικώς δεν ήταν για πώληση, ήταν η για ανταλλαγές η για ζήτηση, παρ’ όλα αυτά συναντήθηκα μαζί του, τον λέγαν Γιάννη, ήταν πολύ καλός, αν και μεγάλος (25+ category) έπαιζε ακόμη, βέβαια δεν ήταν και περίεργο γιατί υπάρχουν και μεγάλοι (35+) που ασχολούνται. Ο Γιάννης έχει τις πολλαπλάσιες κάρτες από εμένα(περίπου 7.000-8.000!), τα μόνα πράματα που του λείπουν είναι από 5η γενιά. Αλλά και αυτά βρίσκονται. Εκτός από την ΤΕΡΑΣΤΙΑ συλλογή του, εντύπωση μου έκανε ένα έπιπλο(δικιά του κατασκευή με ένα φίλο μαραγκό), το οποίο χώραγε όλες τις κάρτες, και πάνω είχε κάνει ειδική κατασκευή με αρένα για να παίζεται κανονικά το παιχνίδι ! Φωτογραφίες σύντομα.

Πάντως χαίρομαι που υπάρχουν ακόμη συλλέκτες, και το παιχνίδι είναι ζωντανό ! Φροντίστε και εσείς να φτιάξετε μια καλή 60άδα για να μπορείτε να κάνετε μάχες με άλλους φίλους σας.

Άμα βρω πάντως και λίγο περισσότερο χρόνο, θα φτιάξω και τράπουλα με photoshop η οποία θα έχει διάφορες άκυρες κάρτες όπως αυτή με τον Chuck Norris όσοι το έχουν δει.

http://www.justsaypictures.com/chuck-norris-pokemon-card.html

Μέχρι το επόμενο επεισόδιο, καλή συνέχεια!

GET IN THE GAME

3 thoughts on “Pokemon Trading Card game”

  1. file m, exw k gw megalh sullogh pokemon k exw skeftei n prospathisw n tin poulisw alla dn kserw p!!?? :PpP
    vres n sto fcb n milisoume apo kei ama einai efoson eisai t pragmatos!! Johnnie Gial

    1. φιλε εγω εχω τεραστια συλλογη καρτων ποκεμον που επαιρνα με το χαρτζιλικι μου οταν ημουν πιτσιρικας. αν ενδιαφερεσαι πεσ μ γιατι πλεον ειμαι αναγκασμενοσ να την πουλησω… αν ενδιαφερεσαι στειλε μου ενα μειλ…

Σχολιάστε

