Ποια πόκεμον απεικονίζουν εμένα και γιατί.

Κατά καιρούς όσοι ασχολούνται με τα πόκεμον, θα υπήρχαν φορές που θα είχαν φανταστεί τον ίδιο τους τον εαυτό ως πόκεμον. Διάφορες σκέψεις, πολλά είδη και τόσοι τύποι (φωτιά, ηλεκτρισμού κλπ), που κάποιες φορές βρίσκεις 2-3 πόκεμον που σε αντιπροσωπεύουν και θα ήθελες να είσαι.
Προσωπικά, μετά από τόσα χρόνια παιχνιδιού. Βρήκα το TOP 3. Τα 3 πόκεμον που ανάμεσα σε αυτά, θα ήθελα να ήμουν στην επόμενή μου ζωή.

1.Dodrio

DodrioDodrio

Δεν υπήρχαν και λίγες φορές, που παρομοιάζω τον εαυτό μου σίγουρα για ντόντριο(Dodrio) γιατί : Έχει τρία αρ.. εεε κεφάλια !!! Ένα για τη θλίψη, άλλο για το θυμό, και 3ο κεφάλι για τη χαρά. Παρόλο που υπάρχουν φορές με ανάμεικτα συναισθήματα πάντα υπερισχύει το τρίτο κεφάλι και ρεγουλάρει τη κατάσταση. Αυτό φυσικά είναι αποτέλεσμα πολλών ετών εκπαίδευσης και όχι από τη μια μέρα στην άλλη. (πιστεύω σε Level είμαι κάπου στο 51). Όχι, δεν θα σας κάνω τη χάρη να σας αποκαλύψω τα μυστικά μου, έτσι να σκάσετε !!!!
Αν χάσω λιγότερο από 0.5HP δεν μπαίνω καν στο κόπο να ανταποδώσω. Αν αποφασίσω να πολεμήσω κάνω tri attack η Drill peck που σκάει καλό damage στον αντίπαλο (και έχει δυσάρεστα αποτελέσματα in real life).
Βέβαια σαν flying pokemon, μαρέσει γιατί “πηδάει” από εδώ και από εκεί ανέμελα και αφήνει πατημασιές τις οποίες τις έχω μιμηθεί πολύ καλά με τα χέρια μου. (Dodrio was here 😀 )
Άλλα χαρακτηριστικά : Κυβερνάει φωναχτά – κλέβει αθόρυβα. Τρώει πολύ αλλά όταν πεινάει φωνάζει η νευριάζει. Έχει πολύ δυνατό ραντάρ, βρίσκει τα πάντα (3 κεφάλια = 6 μάτια). Έχει τρομερές ικανότητες όσφρησης, μπορεί να μυρίσει το ποτό η την τεκίλα, ακόμη και όταν είναι ΣΦΡΑΓΙΣΜΕΝΗ. Εστιάζει στο θήραμά του, περιμένει να βρει την ακατάλληλη στιγμή, και ορμάει. Ξυπνάει ακατάλληλες ώρες, έχει άστατο πρόγραμμα (αν θυμάστε, πρωϊ έχει και να κάνει το χαρακτηριστικό ήχο). Βέβαια για να φτάσω να μαρέσει το Dodrio, είχα περάσει από την φάση DoDuo, με ότι προβλήματα τότε υπήρχαν. (μπερδέματα, εσωτερικοί τσακωμοί κλπ)

2.Emolga

Emolga

Emolga

nom nom nom nom.. τι να μου κάνει ένα μήλο, δώσε μου Cheezburger !

Emolga

/\ επ.. επ… που πήγε ο νού σας πάλι??? :O /\
Το Emolga είναι ένα ηλεκτρικό πόκεμον, αλλά συνδυάζει και ιπτάμενο τύπο παράλληλα. Έχει μια γλυκιά φατσούλα και αρκετές φορές είναι χαμογελαστό. Δεν συνηθίζει να πολεμάει αλλά αν το κάνει, ρίχνει volt switch η acrobatics. Όταν νευριάζει θα ρίξει σίγουρα ηλεκτρική επίθεση.
Όπως και στο Dodrio, το ίδιο το Emolga του αρέσει να “πηδάει” από εδώ και από εκεί, ψάχνοντας γνωριμίες και νέους φίλους.
Άλλα χαρακτηριστικά : Άστατο, ελεύθερο, παιχνιδιάρικο, διασκεδαστικό, συναισθηματικό, φωνακλάδικο και πολύ λαίμαργο.

3.Tauros, Buffalant.

TaurosBuffalant
Δεν θα πω πολλά, δείτε το ζώδιο του Ταύρου και θα καταλάβετε. Αν και στον αστρολογικό μου χάρτη υπάρχουν διαφορές τις οποίες καταρρίπτουν τον κανόνα που πιστεύετε σε κάποιους τομείς.

Ελπίζω να σας κάλυψα. 😛

1 thought on “Ποια πόκεμον απεικονίζουν εμένα και γιατί.”

Σχολιάστε

