Κλασσικές φράσεις ελληνίδας μάνας:

1 Μην βγεις έτσι πάρε μια ζακέτα.
2 Φάε τίποτα.Πετσί και κόκκαλο έχεις μείνει.
3 Βάλε κάλτσες,πάλι ξυπόλητος είσαι;
4 Όταν φτάσεις να με πάρεις τηλέφωνο.
5 Γιατί θα φας έξω;Δεν έχουμε φαγητό στο σπίτι;
6 Εγώ στην ηλικία σου είχα δύο παιδιά.
7 Μην πατάς εδώ,έχω σφουγγαρίσει.
8 Ίδιος ο πατέρας σου είσαι.
9 Δε με ενδιαφέρει τι κάνουν τα άλλα παιδιά.
10 Όλα εγώ πρέπει να τα κάνω εδώ μέσα;
11 Δε ντρέπεσαι να σε περνάνε οι άλλοι;
12 Πήγαινε στο φούρνο να πάρεις μια φρατζόλα ψωμί.
13 Πάρε τηλέφωνο τη θεία σου να πεις χρόνια πολλά.

απαντήσεις:

1 Ότι γουστάρω θα κάνω, έχεις κάνα πρόβλημα;
2 ΔΕΝ πεινάω, θα μου πεις εσύ πότε θα φάω;
3 ΔΕΝ κρυώνω, εσύ είσαι κρύα
4 με ελέγχεις; όχι δεν θα σε πάρω τηλ
5 γιατί το φαγητό σου είναι για τον πούτσο
6 και εγώ 3 αρχίδια
7 περίμενε να φέρω τα ξυλοπόδαρα
8 Δεν σου ζήτησα τη γνώμη
9 Ούτε εμένα με ενδιαφέρει τι πιστεύεις
10 ΝΑΙ, εκτός αν δεν θες να με ξαναδείς
11 κάθε ήττα συνεπάγεται με μια νίκη
12 κάλεσε delivery, έχω άλλη δουλειά τώρα
13 της έστειλα SMS

Σχολιάστε

