Ανασκόπηση 10ετίας (επεισόδιο #4)

Παλιότερα posts, #1 #2 #3
Εδώ θα γράψω όλες μου τις εμπειρίες και τα σημαντικά που είχα όλη αυτή την 10ετία.

2004 : Είδα 1η φορά στη ζωή μου αγώνα baseball από κοντά!
2005 : Έκανα την 1η μου ολοκληρωμένη σχέση με τη Μαρία, ήμουν μόλις 15χρ! Δυστυχώς την ίδια χρονιά, 3 μήνες μετά, την έχασα 😦 (καλό σου ταξίδι). Δεν είχα καλό υπολογιστή τότε. Ούτε λάπτοπ.
2006 : Έκανα την 1η μου εκπομπή στον gamesradio, με όνομα tech. Επίσης έκανα και μεταμεσονύχτιο στις 6/6/2006 στην εκπομπή Lobby.
2007 : ξεκίνησα να ασχολούμαι με το OC για το Athens Digital Week του 2008. Παράλληλα έκανα και case modding.
2008 : Απρίλιος, άνοιξα το παρόν blog, Ιούλιος, Τέλειωσα το ΤΕΕ, Σεπτέμβριος, μπήκα στα ΙΕΚ.
2009 : Τέλειωσα το ΙΕΚ. Πέρασα στα ΤΕΙ Σερρών (Σεπτέμβρης 2009)
2010 : Ζω στις Σέρρες, έχω δουλειά, σπίτι, κοπέλα και πήγαινα σχολή. Ανεξαρτητοποιήθηκα.
2011 : Έφυγα από Σέρρες, πήρα άλλη επαγγελματική σταδιοδρομία. Ξεκίνησα τη λειτουργία του http://www.pokemon.com.gr !
2012 : Ασχολήθηκα περισσότερο με το pokemon tcg.
2013 : Αγόρασα σπίτι, για να συνεχίσω τη δραστηριότητα με το site και να εξελιχτώ. Έχοντας πλέον πάλι ανεξαρτησία όπως το 2009 με 2010 αλλά αυτή τη φορά χωρίς υποχρεώσεις σε ενοίκια 🙂
2014 : Αγόρασα εξοπλισμό και πλέον έχω studio Audio/Video παραγωγής. Έχω Server, έχω και 3 PCs σε πλήρη λειτουργία και καλά αναβαθμισμένα, το κάθε ένα για διαφορετικό κομμάτι. Απέκτησα και laptop. Στο τέλος του χρόνου μένει να αγοράσω έναν καλό projector και να τελειώσω με το home cinema. Έχω να δω άπειρες ταινίες ^_^

Από το 2004 μέχρι το 2014, απέκτησα : Ικανοποιητικό εισόδημα σαν ελεύθερος επαγγελματίας, Ακίνητο, εξοπλισμούς που πολύ ποθούσα και τον έχω, συν καλοπέραση.

pinkie_pie_propeller__animated__by_misteralex-d5mkm37

Μέχρι το 2024, θα έχω μεγαλώσει την pokemon community, θα αποκτήσω όλες τις συλλογές από videogames και μουσική που ακούω, συν μια τυχερή που θα μοιράζομαι τη χαρά. Γιατί η pinkie pie δίνει χαρά, smile smile smile (το αγγλικό OFC γιατί το Ελληνικό είναι για το πούτσο).

Αυτάαααααααα…. πως με βλέπετε; 😀

Σχολιάστε

