Παράξενα όνειρα #1

Είδα ένα ασυνήθιστο όνειρο, αλλά δεν θα ήταν απίθανο όντως να υλοποιηθεί γιατί δεν απέχει και τόσο από τη πραγματικότητα. Είμασταν σε καφέ, εγώ η πρώην (Μικαέλα), η φίλη της (Χαρά) (μάλλον αυτή που πλακωθήκαμε, δεν είμαι σίγουρος) και ένας φίλος μου. Ενώ λέγαμε τις διάφορες κουβέντες περί ανέμων και υδάτων, είχε φτάσει και η συζήτηση να λέμε και τα ποιο προχωρημένα, κάποια φάση λοιπόν λέει η Χαρά : Θα έκανες ποτέ κάτι μαζί μου;
Δεν χάνει χρόνο η Μικαέλα, πετάγεται και λέει και αυτή : η μήπως να τα ξαναβρίσκαμε;
Ανάμεσα στις 2 λοιπόν, αντέδρασα ως εξής. Έδειξα με το χέρι τη χαρά και της είπα : ναι θα έκανα.
Τότε η Μικαέλα νευριάζει και λέει : εγώ τι σου έκανα, δεν με συμπαθείς καθόλου;
της απαντώ : δεν με σεβάστηκες, δεν ενδιαφέρθηκες όταν έπρεπε, it’s TOO FUCKING LATE !
Τα ονόματα τα έχω αλλάξει για ευνόητους λόγους. Αλλά η Μικαέλα της ιστορίας έχει άλλα προβλήματα στην πραγματικότητα που κουράζομαι στη σκέψη να μπω στη διαδικασία του ψυχίατρου.
Από πρακτική άποψη αν όντως είχε συμβεί κάτι τέτοιο, αμφιβάλω αν όντως θα έκανα κάτι με τη Χαρά, θα ήταν ένα σίγουρο όχι. Γιατί δεν σεβάστηκε τη σχέση που είχα τότε με τη Μικαέλα, οπότε δεν συγχωρώ τέτοιες πράξεις, πόσο μάλλον ανάλογες βρωμερές πόρνες που μου τυχαίνουν. Δυστυχώς οφείλω να ξεχωρίζω πολλές φορές από τη χωματερή τα αντικείμενα, μπας και βρω τίποτα αξιόλογο. Έτσι κατάντησε ο κόσμος σήμερα.

Σχολιάστε

