Γιατί η Mom στα Pokemon είναι καλύτερη από την αληθινή.

Σήμερα όταν ξύπνησα για να πάω στην υπηρεσία μου, ξαφνικά ήρθε μια παράξενη σκέψη. Το τελευταίο χρόνο παίζω αρκετά παραπάνω πόμεμον με σχέση τα προηγούμενα χρόνια. Είτε γιατί ήθελα να κάνω επανάληψη στις γνώσεις μου είτε για να τα πιάσω όλα. Η σκέψη μου ήταν η εξής, γιατί άραγε συμπαθώ ποιό πολύ την Μάνα του εκπαιδευτή μέσα στη κασέτα και όχι την βιολογική μου Μάνα. Ένας από  τους λόγους που με βγάζει σε αυτή τη σκέψη είναι :

H Μάνα στα πόκεμον, όποτε της μιλάω, με ρωτάει αν ήρθα για τα χρήματα η να διορθώσω την ώρα (Gen II), η για να ξεκουραστώ η να healάρω τα pokemon (Gen I).
Η Μάνα στη πραγματικότητα ποτέ δεν ενδιαφέρθηκε να μου μιλήσει ευγενικά, έτρωγε λεφτά αβέρτα, καταχράστηκε οικογενειακή περιουσία σε τετραψήφιο ποσό. Γκομένιζε συνέχεια, έπαιρνε χάπια, κάπνιζε, μιλούσε σαν νταλικέρης. Χρησιμοποιούσε ξένες τσέπες όποτε ήθελε να μου προσφέρει κάτι οικονομικά (στο παρελθόν). Αυτά και άλλα πολλά.

16

Αυτός ήταν και ο λόγος που έφυγα στην ηλικία των 18 από το σπίτι μου και έγινα οικονομικά ανεξάρτητος. Ακόμη και να μην ήμουν τόσο τυχερός, ένα θα ήταν το σίγουρο : δεν θα επέστρεφα σε καμία περίπτωση στο οικογενειακό μου περιβάλλον, γιατί απλά δεν είναι.
Οι υπόλοιποι δεν μπορούν να το καταλάβουν αυτό γιατί δεν το έζησαν, βρίσκουν τρόπο να υποβιβάζουν το διπλανό τους αντί να πουν κάτι θετικό η ενθαρρυντικό. Αυτός είναι και ο λόγος που δεν μιλάω με ανθρώπους πλέον, δύσκολο να πλησιάσω γιατί ξέρω την κατάληξη, και αυτό δεν το λέω τυχαία. 10 χρόνια εμπειρία έχω, 21 σχέσεις είχα, συν άλλες 90+ κοπέλες που είχα κάνει one night stand στο παρελθόν. Το «κάτι διαφορετικό» που λένε οι περισσότεροι δεν ξέρω που το αναζητούν, αλλά αυτό λένε εδώ και καιρό συνέχεια χωρίς να πουν : ok βρέθηκε, όλα καλά.

Ευτυχώς δεν αγχώνομαι για τίποτα, είμαι από τους ελάχιστους που έχουν καλή δουλειά, μένουν μόνοι τους, έχουν υψηλή ασφάλεια σε όλα, δεν τους λείπει τίποτα. Ας μην έχω κοπέλα, δεν με ενοχλεί καθόλου. Όσοι φίλοι μου έχουν «κοπέλα» απομακρύνονται από τον κύκλο με τους φίλους τους. Εγώ βάζω πρώτα τη δουλειά, μετά τους φίλους και ύστερα τα υπόλοιπα, καθώς τα 2 πρώτα είναι τα βασικότερα για να ακολουθήσουν τα υπόλοιπα.

Σχολιάστε

